måndag 4 maj 2009

3 Maj 2009

Ehm...Klockan är visserligen över 24 nu så egentligen är det den 4 Maj...He he he...
Idag har jag inte gjort ett skit...Känt mig så nere hela dagen...Tog visserligen tag i och städa kattlådan helt...Så nu är missarna glada...Annars har jag typ bara varit hemma och inte gjort nåt alls...Fattar inte hur tiden gått så fort...he he he...
Har oxå haft några diskutioner med Thomas om helgen och allt skit...Kom typ ingen vart i alla fall...Känns som jag är fast i ett dimmåln och kan inte hitta ut...Känner mig bara matt och förvirrad...
Igår var jag med Mathias...Äntligen så såg vi filmen vi pratat om i nån månad nu...The Unborn...Den var helt ok...Lite läskig till och med...Innan så såg vi det senaste avsnittet av Supernatural....Grymt spännande avsnitt...Lääängtar så efter nästa nu...he he he
Njä ska fixa håret lite snabbt nu sen sova...Hoppas morgondagen blir bättre än i dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar