tisdag 5 maj 2009

5 Maj 2009

Idag har jag inte gjort nåt alls...Det har varit en typisk sovdag...Har regnat MASSOR på dagen...Sååå sjukt underbart med regn...Bara ligga i sängen under täcket med fönstret öppet och regnet öser ner utanför...Finns det nåt mysigare???
Igår va jag med Sanna och Olivia hela dagen typ...Vi va på Skopunkten och köpte skor till Olivia...HA ha ha...Så grymt söt hon var...Hon gillar skor massor...Sen var vi på Maxi och yra runt en sväng...Sanna leta efter efter kuddfodral i turkos...Men det finns typ inte...Men vi hitta jätte söta klänningar till Olivia och en jätte fin tröja till mig...*ler*...
Var så skönt att träffa dom en sväng och kunna prata av mig lite...Så skumt att Sanna tänker som jag...Eller hon säger det jag tänker och tvärt om...he he he...
Prata med Thomas i går kväll oxå...Vi prata lugnt med varann för en gång skull...Allt känns så upp och ner just nu...Och jag har ångest för jobbet...Är ju lite läskigt att jobba så långt hemifrån...
Imorrn ska jag fika först sen på bio!!! weeee!!! Ska bli så kul...Ska se filmen Wolverine med Ulrika...
nu blir det fil sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar