onsdag 8 april 2009

8 April 2009

Vart tog det fina vår vädret vägen då??...Idag har det varit mulet och regnat typ hela dagen...
Varstan och fika med Martina i går, var länge sen jag träffa henne senast och sen var jag hos Louise hela kvällen...
Idag har jag inte gjort nåt alls...Vakna vid 7 i morse men gick och la mig igen och försökte sova ett tag till....Men det gick inte...*suck*...Nu är det 6 natten i rad jag inte har kunnat sova mer än några timmar eller så...Jag är sjukt trött men kan verkligen inte somna ändå...Men men...Igår fick jag veta att jag har fått ett jobb till sommaren...Weee!!...Ska bli så skönt att ha nåt att göra...Så på tisdag nästa vecka ska jag på möte...
Så kommer Thomas hit i morrn...Ska bli så mysigt att få träffa honom...Är ju 1,5 vecka sen vi sågs sist...
fortsätta kolla på Efterlyst då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar