torsdag 9 april 2009

Lite fakta...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Malin

Beroende av: Cola, Mina katter
Vad tror folk om dig? Att jag är snäll, hoppas jag
Stämmer det? Jo, vanligt vis
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon?
Inponera? Jag?
Hur imponerar man på dig? Är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Jo då, allt för ofta
Var bor du? Norrköping
Trivs du där: Jo det är ok
Vad har du för mobil operatör:
Är du allergisk mot något:
Telenor
Nästa mål i ditt liv: Få jobb
Hur svarar du i mobilen: Aaa Malin
Vem ringde du senast? Thomas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Var är du?
Antal timmar sömn inatt: Bra fråga
Sov du ensam: Njä, med 2 pälsbollar
Brukar du komma i tid: Jo alltid
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och grått
Vad saknar du: Inget
Hade du en bra kväll igår: Mjo den dög..
Favoritdryck på morgonen: Coca Cola
Rakar du benen: Varje gång jag duschar
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag blir trött
Är du blyg? Ja, oftast
Vill du hellre ha mail än brev: Brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jepp
Är du nöjd med ditt liv: Jo då.
Är du bortskämd: Njä, kanske lite av min älskling
Vad gör du i morgon: Bra fråga, nåt med Thomas
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Allt för mycke
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Har bra vänner,
Vad använder du för shampoo? Nivea
Vad är det finaste du fått? Vet inte...
Hur gammal är du: 25
Tycker du om någon just nu: Ja min Thomas
Om fem månader: Jobbar jag...
Du samlar på: Njä...
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad jag är ledsen över

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad,
Favoritgodis: Winegums
Är det nåt du absolut inte äter: Njä
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne
Musik just nu: Inge,bara tvn som är på
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Bra fråga...
Sommarplaner: Jobba, utforska Stockholm
Fisk eller badkruka: Beror på tempratuern på vattnet
Saft eller alkohol: Hum...ingen
Längd och vikt: 153 cm, 50 kg
Hur många kuddar sover du med: 4-5
Favoritväder: Sommar regn och åska
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Bra fråga
Hur många syskon har du? 2 riktiga och 4 lossas
Vad är du mest rädd för? Förlora mina katter
Är du rädd för blod? Njä
Saltar du på maten? Ja örtsalt
Gillar du att sjunga? Jo, ensam
Anser du att du är stark? Psykiskt stark
Brukar du sola? Jo, i solari
Vad gör du om du får hicka? Hickar?
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Njä..tror jag inte he he he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar