torsdag 14 maj 2009

14 Maj 2009

Sista dagen i Stockhom för den här veckan då...Idag har jag inte gjort mycke...Sov typ bara 2 timmar i natt...Somna typ runt 02 oh vakna igen vid 04...Så jag sov ett par timmar på förmiddagen när Thomas åkt till jobbet...Sen tvättat och plockat i ordning lite...
Åker hem med Ulrika och hennes mamma i morrn..Ska bli skönt att få åka bil hem...Och ska bli underbart att träffa kissarna igen...Har saknat dom massor...För att inte tala om min SÄNG!!!...
Få se om jag blir moster i helgen oxå...Om nu den lille vill komma ut nån gång...
Sen ska jag nog träffa Mathias en sväng oxå...Se vad han nu har hittat på för hyss...
Känns som jag har en hel del att fixa under näst vecka...Och sen tracka syrrna förstås, nu när hon har flyttat närmare...he he he...
Nä nu ska jag packa det sista innan kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar