fredag 15 maj 2009

15 Maj 2009

Hemma!!
Idag har jag inte gjort mycket alls...Låg och sov till typ 12,30...Tvinga mig upp då...
Sen satt jag och kolla på en film i ca 2,5 timme som heter Marley and Me...Handlar om en hund....Ganska mörk romatisk komedi...Inte vad jag hade väntat mig...
Sen fixa jag i ordning mig och packa resten...Vänta på att Thomas skulle komma hem så vi kunde se sista avsnittet av Supernatural...Och gissa om det var en besvikelse!!!Sen börja vi kolla på en film som heter Inkheart...Den verkar jätte bra...Precis en sån film jag vill se...Fanatsy blandat med äventyr....Tyvärr hann jag inte se hela för jag skulle möta Ulrika i Skärholmen och sen åka bil hem till Norrköping...Halvvägs till Skärholmen (tar 1 timme mellan Bro och Skärholmen) ringde mamma och sa att Ida är på sjukan och ska föda när som helst!!! weee!!! Nu är jag ju nästan MOSTER!!
Nu är jag hemma i alla fall...Sååå skönt...Har saknat katterna jätte mycket..Så ska sitta och titta film och kramas med dom nu resten av kvällen i väntan på samtalet från sjukan att bäbisen är född...Och inte minst få veta om det är en kille eller tjej...(hoppas på tjej)
Håll tummarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar