torsdag 11 juni 2009

11 Juni 2009

Kom hem från Norrköping i går...T var och hämta en säng...Visst var väl bra att vi för en gång skull får sova tillsammans utan att behöva bråka om plats...Men fan vad tung sängen var ...Det var en HEL 160 cm bred säng....Och vägde bly....Och inte mer med det så var den en aning för hög för trappen så det blev att kämpa rejält..Så både jag och T var helt slut sen...Men fint blev det...Och mysigt att få sova tillsammans...
Idag har jag haft så sjukt ont överallt...Skaplig träningsvärk och en och annan blåmärke blev det...
Var hos läkaren i går oxå och man blir ju inte klok på honom...Han yra runt som vanligt om det ena och det andra och skrev ut några nya tabletter mot värk....Lyrica hette dom visst...Tydligt är dom vanligt hos folk med Fibromyalgi som jag...Men han sa oxå att bara drygt 40% blir hjälp av tabletterna...Och gissa om jag fick en chock sen när jag läste bipackseden...FAN vilka sjuka biverkningar det var på dom...Tror inte jag vågar testa dom alls...Undrar vad jag ska ha för ursäkt till läkaren när han vill veta hur det gått med dom...Han anser ju nämligen att när jag säger i från om att bli helt nerdrogad av tabletter så motarbetar jag honom med "näbbar och klor" som han så fint uttryckte sig...he he he...
Idag har jag annars städat typ hela lägenheten...Diskat och tvättat och fixat med alla mina saker så dom finns på en plats...Har ju inge skåp eller nåt att lägga in mina kläder i så får ha dom i IKEA kassar...*suck*....
ska nog gå och lägga mig hoppas att kroppen känns bättre i morrn...Sen få tyst på en tjatig pojkvän som vill sova...

1 kommentar: