lördag 13 juni 2009

12 Juni 2009

Eller ja det är ju den 13 nu..he he he he...
Idag har jag och T firat våran 2 år dag...Fattar inte att det gått 2 år redan sen den där varma sommardagen vi var och bada....Och sen åkte hem till mig och bara låg och kolla film hela kvällen och mös...
Fan för 2 år sen var jag och bada i en sval skön sommar sjö...Och i dag har det regnat mer under ett dygn än det vanligtvis gör under en hel månad...ha ha ha...Vilken skillnad det kan vara från år till år...Minns faktiskt inte vad jag gjorde förra året mer än att jag var med T hela dagen ialla fall...
Idag har vi varit på Mio och Jysk och kollat lite...Köpte bestick och en filt...T är lite tråkig på det viset att han tycker det är jobbigt att gå i butiker...*suck* Jag som gillar att gå sakta och bara kolla på möbler och fundera hur jag vill ha mitt hem...Sen åkte vi hem och kolla på serier och sov och sen vakna för att kolla lite mer på serier...he he he...Så nu sitter jag och överask ande nog kollar på serier...
Annars har livet inte varit mer intressant...Har inte hat så ont i dag...Vilket är skönt...Tror träningsvärken lagt sig nu...
nu ska jag fortsätta se mina serier....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar