onsdag 15 juli 2009

15 Juli 2009

I dag är det 10 år en min mormor dog....
Och 10 år sen jag satt min fot på Kolmårdens djurpark...Har Påfågel fjädrar som minne...
Fan dagarna har verkligen gått långsamt...Speciellt när man inte mår så bra...
I går var jag bara hemma hela dagen...Sov visserligen till 14 och sen kolla serier...Nathalie var förbi och käka en sväng bara....Skulle träffat Ulrika med men hon kunde inte...men men...
Idag har jag varit hemma hela dagen oxå....Bara kollat lite serier....Har verkligen inte haft nån lust att träffa folk...Vilket i sig inte är så bra...
Ju mer man undviker folk ju mindre ser man dom och till slut är man helt ensam...Vilket i från ett hela annat perspektiv faktiskt kan vara bra....
Inget bra egentligen perspektiv men det finns...men men...Blev allt lite trassligt?? För mig blev det de...
Jag vill ha en STOR förändring i mitt liv...Bara så där "poff" så var allt annorlunda...Men så funkar inte världen tyvärr...Men jag vill inte känna så här och jag vill inte leva det liv jag lever ju nu...Vill komma bort och starta nåt nytt...Men samtidigt...Vill jag ha dig där....
Du fattas i mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar