torsdag 16 juli 2009

16 Juli 2009

Ush blä...Varför kaninget kännas bra...Jag har så mycke jag ska göra och fixa och så...Men jag har verkligen ingen ork till nåt alls...Och jag känner mig nere hela tiden...
Har varit med Louise hela dagen typ...Fatta rinte hur tidenkan gå så fort ibland...Helt plötsligt hade 6 timmar gått utan att man märkt nåt...Va en sväng på stan och fika och kolla lite kläder... Sen hem till mig och kolla ett Simpsons avsnitt jag ville att hon skulle se...Det va sååå roligt...Homer lossades va "hellikopter förälder" (s20 e18)...ha ha ha...Han ser så sjukt rolig ut...
På söndag ska jag träffa Ulrika igen hoppas jag...Vi prata häromdagen...Och vi både är ju lite nere och vilsa just nu så jagkom på att vi skulle skriva listor om oss själva och hur vi ser oss....Ska bli kul och diskutera dom sen...
Nä se lite tv sen sova då...Ska upp tidigt i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar