söndag 23 augusti 2009

23 Augusti 2009

Jaha så var Augustifestivalen över i alla fall...Var nere typ varje kväll och kolla lite...Onsdagen var jag med Erika och vovven och kolla raketer...Torsdagen var jag nere med Nathalie och kolla lite Rix FM festivalen och satt på Bomull och käka...Fredagen var jag med NathalieBischop och snacka med en massa folk...Sen var vi en sväng på Palace oxå...Träffa T där...Sen i går va jag med Ida och Melinda på marknaden och köpte present åt Johanna och en massa strumpor...Sen var jag hos Ida hela kvällen...Mötte upp T som sen sov hos mig...Det var verkligen jätte mysigt att ha honom brevid i natt...
Idag har jag varit med T hela dagen nästan...Va och hämta hans bil och åkte en sväng och käka lite...Sen var jag med T och Åke och körde Aqua Golf...Dom vann några priser som jag sen fick...weeee...3 middagarPoseidon...GOTT!!!
I morrn ska jag börja jobba då...Ska bli spännande....Lite ovant att jobba natt...Men ska bli så kul... nu ska jag se lite film och mysa med katterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar