fredag 28 augusti 2009

28 Augusti 2009

Var på tok för länge sen jag skrev...
Har verkligen inte haft ork till nåt känns det som...Började intro på Hem och Sjukvård Teamet i Måndags natt och jobba 3 nätter...Första natten var jätte tung och skit svårt att hålla sig vaken..Och alla nya adresser var inte lätt att hålla i huvudet...Blev helt yr när jag sluta...Så jag sov i stort sätt hela Tisdagen...Sen Tisdags natt var lite bättre och då jobba jag runt om i Navestad och jag känner ju till gatorna där...Så blev lite lättare att orientera sig...Och dom jag vara med var lite roligare...Onsdagen blev det ingen bra sömn tyvärr...Blev lite orolig över min lön och sånt och sen hade jag tvätt dag...Sov väl ca 5 timmar...Så det blev en hel del Red Bull sista natten...Sen var jag hemma fört kl 8 på morgonen och sen i väg och handla med mamma Ida och Melinda vid 9.30...Hann sova ca 4 timmar sen på dagen innan det bar av till stan med Johanna....Köpte ett par nya Jeans...Jätte fina...*ler*...Så i natt sov jag sjukt gott vill jag lova..he he he...
Imorrn blir det dop för Melinda...Sen åker jag nog till Stockholm en sväng...Umgås lite med T... ska göra lite pannkakor nu, städa och sen se lite på TV..

1 kommentar:

  1. Nu är det bara två veckor kvar innan vi kan äta svenska pannkakor tillsammans =)

    SvaraRadera