onsdag 16 september 2009

16 September 2009

Melinda 4 månader...
Jaha....Så var det Onsdag då...I Måndags var jag med Nathalie en sväng sen yra runt stan med en massa papper och skit...Sen sprang jag på mamma Ida och Melinda så följde med Ida till tandläkaren...Sen blev det bara hem och pusta ut...
Sen Tisdagen var jag bara hemma och tog det lugnt... Eller först på morgonen ringde jag en massa samtal och fixa...Sen lämna jag faktiskt inte lägenheten alls...
Idag var jag en sväng på stan och träffa Danni...Åt kyckling kebab som vanligt...*ler*...
Resten av dagen har jag spenderat i sängen pga kramp i revbenen...Låter knäpp men det kan hända och det är allt annat än skönt...
Imorrn blir det att gå på möte på Arbetsförmedlingen..."Jobb och Utvecklings garantin" heter det visst...Fick typ inte veta mer än att jag ska befinna mig på Arbetsförmedlingen 10.15 i morrn...Jaja hoppas det är nåt vettigt i alla fall...Sen fundera jag på att börja plugga....Men vet inte vad...Danni kom med förslaget att bara läsa lite kurser som jag tycker verkar intressanta under tiden...
Och sen får jag ju inte glömma att jag ska träffa Ulrika i morrn oxå...Hoppas både hon och jag kommer ihåg att jag ska ha mina betyg som följde med henne hem för en vecka sen... he he he
nu ska jag se Efterlyst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar