tisdag 8 september 2009

8 September 2009

En helvetes natt...
I natt har jag drygt sovit 3 timmar...Resten av natten har jag legat och vridit och vänt på mig pga att jag haft så sjukt ont i ryggen...Det borde vara olagligt att ha så ont...Och självklart så hjälpte inget...
Sen i morse kom Sara med sina små hårbollar...Som ska bo här i några dagar pga att dom renoverar hos henne...Det funkar helt ok...Buu och Pixi gör typ inget...Och dom andra gömmer sig mest....Fast det är ju inte så konstigt...Allt är ju nytt och så...
Sen var jag på Komvux och hämta mina betyg och mötte upp Ulrika....Vi gick på stan en sväng och självklart så glömde jag mina betyg i hennes väska...*suck*...Jaja får fixa det i morrn...
Nu ska jag krypa ner i en fåtölj och se TV..Hoppas natten blir bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar