måndag 7 september 2009

7 September 2009

Äntligen hemma...
Idag kom vi hem igen...Och gissa om katterna var överlyckliga att få vara hemma igen...Dom har kurat ner sig i sängen och sovit hela dagen...Annars har jag inte gjort nåt i dag....Vila lite på dagen....Sen gick och handla lite mjöl och mjölk och så gjorde jag några pannakor...mums mums....

Annars är det ju delade känslor att vara hemma...Hoppas ju att "besöken" har dött nu så jag slipper dom...Vågar ju knappt gå in i garderoben..Ännu mindre hänga in mina kläder där inne igen....Kommer nog vara nojig i ett bra tag...Ska tvätta upp det jag behöver och sen låta garderoben vara tom ett tag till...
Imorrn blir det nog att träffa Ulrika...Men först hämta mitt betyg från Komvux...Sen ner på stan och ta p-spruta...AJ AJ AJ...Sen får vi se om vi hinner med en snabb fika...Saknar verkligen att sitta och fika i timmar och bara snacka skit...
Förövrigt har jag inga mer planer för veckan vad jag vet än...Ska väl träffa Nathalie en sväng och och sen om Mathias är frisk ska vi umgås en sväng...Men vi får se....Nu ska jag fortsätta se TV..Sen soooova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar