torsdag 3 september 2009

3 September 2009

var det höst då...
Idag var jag på Vård Centralen och fixa med min sjukskrivning...Och sen var jag nere och bytta ett par jeans jag köpte förra veckan...Annars har det inte hänt så mycket..
Sa hej då till T igår innan han åkte tillbax till Stockholm...Känns lite si och så...Han var lite avstånds tagande....Han sa att han inte mådde så bra...Men ändå...Vet inte om det är jag som är känslig eftersom jag är så rädd att det ska blir som vanligt mellan oss eller vad det är...Men idag känns det inte bra...Kan ju oxå bero på att jag känner så mycket press från alla omkring mig...Avskyr att göra folk besvikna men samtidigt svårt att hålla sig borta från en person som jag verkligen tycker om...
Sen allt annat oxå...Med jobb och skit...Vet inte vad jag vill göra med mitt liv...Vad jag vill jobba med eller var jag vill bo eller nåt...Varför är livet så svårt???
Imorrn åker jag och katterna till mamma över helgen eftersom det ska "fixas" i min lägenhet...Delade känslor där oxå...Eftersom jag gillar att vara hemma och känna att jag kan göra vad jag vill utan att behöva ta hänsyn till nån annan...Har verkligen blivit en ensam varg på senaste åren...
nu ska jag ta hand om en klagande Buu...Antar han vill ha lite mjukmat...

1 kommentar:

  1. sv: Det är bra här :)
    Har med hört att det kommer en film till snart, kanska man ska se :)
    Kram

    SvaraRadera