tisdag 22 september 2009

22 September 2009


GRATTIS IDA 23 år!!!

( här är hon bara 2 eller 3 år...)


Idag har jag varit riktigt duktig...Jag har tvättat ALLA mina kläder...Så det har varit ca 10 ronder upp och ner i mina fördömda trapper...Så har väl tränat för en månad minst...he he he... Bra för mina ben och bak...Dock ingen träning för min mage...Känner att det är där det behövs just nu...Kommer nog ha ordentlig träningsvärk i morrn...Sen har jag storstädat gaderoben...Damsugit alla hörn och plockat i ordning....Bara damma och diska kvar...*pust*

Skulle träffa Sara i dag oxå....Men hon va i skolan ganska sent och sen va jag helt slut efter tvätten...Men det tar vi igen i morrn...Lunch på stan...Mysigt...*ler*...Sen ska jag va Melindo vakt en sväng oxå...Sen käka "kvällis" med Nathalie....

Få se hur morgondagen blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar