fredag 25 september 2009

25 September 2009

Mitt 100ade inlägg...
Inte illa va....*ler*...Idag åkte jag upp till Stockholm för att hälsa på T....Det var väl si så där planerat...Men var inte säkert fören i går natt typ...Så är det tyvärr med T ....Han är alltid ute i sista sekunden...Och jag står där och sliter av mig håret av stress....Jag vill veta nån dag innan så jag kan planera allt så som jag vill ha det... Ex så man inte glömmer hälften....Det är som om jag borde ha en "Stockholms" väska som jag behöver stående hemma....Så är det ju bara att fara i väg....När T får ett av sina ryck "kom upp hit nu, behöver verkligen dig, saknar och älskar dig så jävla mycket" Men men'

Det första som hände när jag kom upp var att T laga mat åt mig...*gulligull* sen drog vi och handla lite godis....Så la vi oss i sängen, myste och kolla Supernatural.....Sjuuukt bra serie...

Nu ligger T och sover...Åke Cattis och Cattis man sitter och ser film i vardagsrummet....Så jag sitter här brevid T hoppas jag somnar själv snart...


nu ska festa till det lite med att äta Ben and Jerrys glass....Weeeee....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar