lördag 26 september 2009

26 September 2009


Idag har jag inte gjort ett skit känns det som...Och ändå har dagen gått jätte fort....Vakna vid typ 11 och gick upp och käka lite frukost...T laga frukost åt mig...*ler*...Ibland blir man ju lite bortskämd...Sen var det min tur att laga mat...Så jag gjorde Sweet Chilli korv med Pasta...Jätte gott...Till och med T pappa gilla det....Han kom förbi på kvällen...Annars har jag och T varit ensamma hela dagen...Det har varit skönt...Inte för att vi gör så mycket saker tillsammans...Sitter ju typ bara i ett var sitt hörn av vardagsrummet och klickar på datorer...he he he...Värsta nördarna juuu...*asg*...

Nu sitter jag och för över filmer och serier till min nya hårdisk som jag fick av T...Den är jätte söt.... nu ska jag nog övertala T att han ska komma till soffan och titta lite film med mig nu....


Min nya hårdisk

1 kommentar: