onsdag 30 september 2009

30 September 2009

Sista dagen i September då...Senaste dagarna har det verkligen varit höst väder på eftermiddagarna och kvällen...Men på dagen har det varit strålande sol...Men kallt...
Kom hem från Stockholm i måndags...Fick gå upp 6.30 för att komma med bussen som gick 8.00...Bläää...Ville bara vända mig om och krypa nära T och somna om...Var ju så underbart skönt att sova nära honom hela helgen...Gillar nog inte att sova ensam...Annas var jag och sprang på stan med Nathalie i måndags...Hitta en fin tröja bla...Och sola lite...
Tisdagen var jag och Nathalie på promenad runt stan oxå...Och idag promenad runt strömmen...Sen nu i kväll va Ulrika förbi en sväng och käka gyros...Gott gott...Annars har det inte hänt så mycket mer...
Städat lite oxå...Har hört att om man dammar med sköljmedel så blir det inte lika dammigt så snabbt...så jag testa det...Och nu luktar det skölj medel i hela lägneheten...hihih...Tur att det luktar gott....
Imorrn ska jag åka och handla med mamma och Nathalie...Sen ska vi på Poseidon och käka...Ska bli trevligt...Sen få se om jag följer med till Klocket och träffar Ida en stund...Få se hur hon bor nu...Efter att dom flyttat...Igen...
nu ska jag se Efterlyst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar