söndag 11 oktober 2009

10-11 Oktober 2009

Klockan är ca 04 på morgonen och jag kan inte somna...
Jävla T som ska ställa till mitt liv igen....Han verkar ha ett enda syfte i vårt förhållande och det är att såra mig....För när jag tror allt är bra och jag verkligen är glad så ger han mig en smäll igenom att ge upp om oss....Och hör och häpna det är ju självklart ALLTID mitt fel....Enligt honom...
Den här gången beror allt på att en killkompis sen några år tillbax till mig komförbi och sa hej kl 22 på kvällen och det är tydligen inte accepterat....Vilket jag inte visste att det störde honom så mycket...Innan han slängde på luren i örat på mig....
Han har ju inte sagt nåt om sånt tidigare....Jag har fan inte haft så här långt förhållande jag vet inte hur man är en "flickvän"...Anser T kunde ta hänsyn till det och kanske "lärt" mig hur jag ska vara och vad som är rätt och fel så att säga...
Och gör jag ett misstag så ska det väl var själv klart att man förlåter och går vidare....Men nej....Här ger vi upp allt i stället....Och lämnar mig gråtandes IGEN...Verkar ju vara nåt han gillar att göra....Med tanke på att han gör det så ofta....
Hur mycket mer skit orkar jag ta???
Snart finns ingen Malin kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar