tisdag 13 oktober 2009

13 Oktober 2009

Kan ju lika gärna vara Fredag den 13...För han fan inte haft tur i dag...
T ringde på dagen och gjorde helt slut...Så nu är allt över...Dom underbara/ helvetes åren över... Vad gör jag nu då??....Han har funnits där så länge och nu finns han inte där längre... Såg ett programTV härom dagen...Och dom prata om uppbrott och död...Och vilket som var lättast att komma över...Och jag tror att om nån dör så är det lättare att gå vidare....För då finns det ingen chans i världen att man nånsin kommer träffa den personen igen...
.Men gör man bara slut så finns han ju nån stans....
Och med min otur kommer han inom kort träffa nån ny och blida familj med....Har ju varit så alla andra gånger...Så varför inte den här....Och den här gången kommer det gör så mycket ondare...Har aldrig släppt någon så nära som jag släppte T nära....För jag trodde han var en bra kille för mig....Fattar inte hur jag kunde ha så fel... Han verkade ju i teorin perfekt för mig...
Jag har ingen tillit till kärlek mer nånsin....
Kommer aldrig känna sån trygghet och lycka med nån annan som jag kände med T....
Inget kommer kännas lika dant...
Och sen alla dessa "aldrig mer"...Kommer aldrig mer få vara nära honom... Eller kyssa honom... Eller bara få krypa upp i hans famn när jag är ledsen,..Inte sitta i stolen nära honom och han gungar mig....Som jag tycker om så mycket..Aldrig få se i hans ögon att jag är den underbaraste på denna jord.... Aldrig ringa honom när jag får konstiga idéer som jag bara behöver berätta för någon...
Aldrig mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar