söndag 1 november 2009

1 November 2009

Kan knappt fatta att det redan är November...
Och i går var det visst Halloween...Varför man nu firar det det vet jag inte...Eller ja Alla helgons dag vet jag ju...Men....Äh...Ja skit samma...
Igår var jag med Sara och hennes kille och hade fest/filmkväll....Några av hennes killens vänner var där...Det var helt ok...Sen gick jag till Mathias och titta på mer film...Såg "The ugly truth"...Helt ok film...
Fredags var jag med Nathalie och fika...Sen kom Mathias förbi och sa hej...Så nu är Nathalie glad att hon fått träffa Mathias....Eller som namnet han nu går under "Tiger" från nalle Puh...Sen drog vi till en kompis till Nathalie och såg enligt Nathalie en skräck film....Hihih..."Orphan" hette den...Den var väl ok...Men ingen läskig skräck film direkt...
Nu ska jag slöa och se lite TV sen sova...Är sjukt trött idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar