onsdag 4 november 2009

4 November 2009

Idag har det snöat lite...Skoj skoj...Annars har jag inte gjort nåt alls i dag...Bara varit hemma och slöat...
I måndags tog jag det bara lugnt hela dagen sen kom Nathalie en sväng till mig och vi var och hämta mat från Rosa Pantern...Gott gott....Satt annars och prata lite skit bara...
Igår va jag med Sara på stan en sväng och fika på det nya stället Expresso House eller vad det heter...Va väl si så där...Annars var jag hemma och tog det lugnt
Idag har jag pratat med en person jag inte prata med på 8 år...Mitt ex Robban...Kändes hel skumt...Vad säger man efter så många år...Så mycket har ju hänt...Svårt att veta vart man ska börja...Men det kändes samtidigt bra att prata med han igen...
Annars har det som sagt inte hänt så mycket..
Ska väl träffa Nathalie i morrn en sväng...Hoppas jag...
Eller så fikar jag med Ida om hon och Melindo mår ok...
nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och se TV sen sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar