tisdag 10 november 2009

10 November 2009

Usch...Klockan är strax över 01 på natten...
Verkar som det kommer bli en lång natt igen...Kan verkigen inte somna....Har legat och snurrat i sängen i snart 3 timmar...Utan resultat...*suck*....Så ska man upp skapligt och fixa med saker oxå...
Träningsvärken efter helgens hyss hjälper ju inte direkt till....Utan den förvärrar ju bara den "vanliga" värken så att säga...
Vad har annars hänt??? Inte ett skit typ...Var med Mathias en sväng i helgen och kolla lite film och samtidigt träffa jag Moa för första gången...Det visade sig att vi hade mer gemensamma bekanta än vi först trodde....Sånt är ju lite kul...Annars har jag prata med Robban en del...Är faktiskt glad att fått kontakt med han igen...Och är ännu gladare att han faktiskt lever...För många gånger har jag haft känslan av att han inte gjort det med tanke på vad han pysslar med...
Så vad gör man en sömn lös natt??? Kom gärna med förslag ni som läser min blogg....
Har ioförsej ingen aning hur många eller vem som faktiskt läser den....Hade ju varit kul och veta det oxå...
Jo föresten hoppas Ido inte är ett nerv vrak nu när hon lämnat Melindo ensam med Tommy så många timmar...he he he
kolla på några House avsnitt och hoppas jag somnar vart efter....

1 kommentar:

  1. Jag tänkte oxå på det när jag såg dina bilder på fb... I stort sett samma teckning på katterna..Kul! :) Hon blir nog oxå en boll sen ska du se...Är ju bara 1 år än så länge och då brukar dom ju vara rätt smala.

    SvaraRadera