fredag 6 november 2009

6 November 2009

Usch fy fan vilken natt...När jag väl somna har jag varit som en orkan i sängen och vidrigt och vänd på mig hela tiden....Känt mig sjukt orolig...Så hela dagen i dag har jag typ sovit...Har varit totalt slut....Och samtidigt så sjukt nere...Utan att veta varför...
Så dagen har jag bara spenderat hemma i fåtöljen eller sängen...Sen kom Mathias hit en stund och kramat mig pga att jag var så ledsen....För en gång skulle var det skönt att bli tröstad...Skulle följt med han hem och kollat Supernatural men jag orkade verkligen inte...Han skulle ändå träffa en kompis och spela med så tänkte inte störa...Få se om vi ses i morrn i stället..
Inte mer med det så messar T mig nu på kvällen och berättar att han kommer hit nästa helg och då tar han med sig mina skor och champajglas...Enda han bad om var att vi inte skulle diskutera "oss"...Men va fan det FINNS INGET OSS!!!!! Efter det här hoppas jag verkligen få slippa han i mitt liv på ett väldigt lååångt tag....Men samtidigt känns det som han och minnen om honom förföljer mig överallt...Fast vad gör man 8 år är en lång tid....Mycket minnen och sjuka saker vi varit med om tillsammans....
Önskar jag var en sån person som bara kunde glömma och gå vidare vad det än gällde...Men jag är väl en "känsligt " person på många plan....Både på den här och den andra delen av livet...
Fundera på om jag skulle ta emot den "gåvan" eller hur jag ska se den...Och ta reda på mer om den...
Nu ringde Jocke...Ska ta och prata med han en stund sen sova tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar