onsdag 18 november 2009

18 November 2009

Jaha så var den här dagen över ...Eller typ...Sovit som vanligt jätte lite i natt igen...Satt och åt Plopp vid 4 tiden i natt och tycket saker va allmänt tråkigt..Sen när jag väl somnabör jag Pixi med sina jävelstyg igen...Hoppa upp och ner i sängen och skrika...Trodde jag skulle bli knäpp...Sen gav dom mat och fick sova 2 timmar sen va det min frukost...Sov sen ytterligare 2 timmar sen ner till stan och träffa Johanna och sola..Sen lämna in papper till soc...Men först förbi Arbetsförmedlingen och fråga vad dom sysslar med när inget händer....Blev ju inte direkt klokare på det...Sen köpte jag mat i filmstaden på wook grejen och tog med hem...La mig och sov några timmar...Det var skönt...Sen blev det dags att städa igen...Känns som jag städar varje dag ju...Men den här gången var det badrummets tur...Städa kattlådan och rensa avloppet....yeck...Sen en skön dusch...
Är sjukt slut just nu...Men ska tvinga mig att se Grays Anatomy sen sova...Upp 8 i morrn sen handla med mamma vid 9..Sen få se om jag ska träffa Nathalie eller så kommer Mathias förbi en sväng efter hans plugg dejt...Men det märks...
nu ska jag se TV..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar