lördag 21 november 2009

21 November 2009

Idag är jag seg...Kan ju bero på att jag parta med NathaliePalace i går...Minns inte att man kunde bli så här seg efter en kväll ute...
Sen blev det inge bio i kväll..*snyft*...Fanns inga platser kvar...Så få se om jag går nästa helg i stället...Kan ju vara ett sätt att fira mig själv...Jag som verkligen (inte) ser fram emot att fylla år...
Var och fika med Sara i går oxå...Det var trevligt...Så skoj att vi fått upp kontakten igen...Hoppas vi kommer kunna ses oftare framöver...Var och köpte lite party kläder då...Ett jätte fint linne som jag hade på mig i går...Enligt mig blev jag riktigt sexig...*skrattar* Sen hade jag mörkbruna nylon strumpbyxor och svarta stövlar...Riktgit nice...Skönt att ibland verkligen känna sig riktigt fin...
Ikväll ska jag som vanligt till Tiger och käka chips och se "Supernatural"...Sen övertala jag honom om att jag vill se filmen "Drag me to hell" oxå...hihi...
Så än så länge har helgen varit bra...
Bara att jag hela tiden är så trött som är jobbigt...Hoppas jag börjar känna mig piggare snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar