söndag 22 november 2009

22 November 2009

En helvetes dag...
Haft migrän hela jävla dagen och inget hjälper...Vakna med det...Så kunde ju inte ta nåt förebyggande...*suck*...Och sen hade jag sjukt mycket jag behövde fixa med i dag...En massa papper och skit...Och som om läsa är lätt med migrän...Kan ju knappt stava rätt känns det som...
Var hos Tiger i går och jag fick som jag ville...Se filmen Drag me to Hell och sen Supernatural....Men fan blev grymt besviken jag blev på båda två...Så trösta mig med att se första avsnitten av serien Glee i stället och avsluta med The Big Bang Theory....Sen blev jag lite glad i alla fall....he he he
Som sagt i dag har jag ju haft Migrän så jag har mest legat i sängen och förbannat mig över att jag har ett huvud att ha ont i....
Hoppas det är bättre i morrn när jag ska till Tandläkaren....Som jag har grym ångest över oxå...Usch....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar