måndag 23 november 2009

23 November 2009

I natt sov jag typ inget alls pga mitt jävla huvud....Somna väl runt 3-4 tiden eller nåt...Sov till 7 sen upp och käka frukost sen bege sig till tandläkaren som jag bävat för nu i en vecka...Blääää...
Det första som hände var att tandläkaren inte "våga" ge mig bedövning för hon var rädd att jag skulle blöda "för mycket"...Så vi börja utan...Och det gick ju bra med första hålet...När dom börja med andra så körde dom på med massa vatten så jag höll på att drunkna eller nåt....jag va genom blöt och hosta i 10 min och fick knappt nån luft...Och detta ska vara ett rutiningrepp...Är det bara mig dom gör konstiga saker med under rutiningrepp eller händer sånt alla???...Man kan ju undra...
Sen var jag och fixa med en del papper och lämna tillbax strumpbyxorna som gick sönder på 2 sek....Inte köper man så dyra strumpbyxer och sen går dom sönder bara man tittar på dom...*morr*
Annars har jag typ bara tagit det lugnt hela dagen...Gjorde lite pannkakor oxå...*mums*
nu ska jag se TV sen sova lite...

1 kommentar:

  1. tänktepå det du skrev om saker som hänt i barndomen, visst tror jag att sånt präglar en men jag tilhör nog ändå den skolan (som är lite mer positivt lagd) att man alltis ska utgå från nuet och framåt. Det som har varit har redan hänt, det är dagen och morgondagen man får ta tag i tror jag för att orka gå vidare! tänker på dig med Stor kram

    SvaraRadera