onsdag 25 november 2009

25 November 2009

*suck*
Ibland så kommer dom där stunderna då jag saknar dig så mycket...Dom kommer oftast då jag känner mig ensam och liten och önskar jag kunde krypa upp i din famn och känna din närhet och trygghet...Det gör ont i hjärtat...
I dag har jag i övrigt varit och solat med Johanna (lillsyrran) och sen var jag på stan med Nathalie och kolla runt lite...Köpte 2 tröjor...En vit och en svart...Långärmade tröjor som går ner över baken...Jätte fina...Ska ha den vita i morrn med svarta legings och mina stövlar...Så kommer vara fin fin på mitt möte på Arbetsförmedlingen....Det kanske gör mötet lite roligare...Sen va det planerat att käka frukost med Sara men hon är omöjlig att få tag på...*suck*...Sen skulle Katarina komma förbi en sväng senare...
nu ska jag hoppa in i en varm skön dusch...Sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar