torsdag 26 november 2009

26 November 2009

Vilken dag...Sov knappt nåt i natt...Och sen på möte på Arbetsförmedlingen...Fick hur mycket info som helst överöst över mig...Jag minns knappt inget av vad hon sa...Så jag boka en ny tid så kanske det går bättre...Sen fick jag gå till Försäkringskassan för dom papprena jag ska fylla i på Arbetsförmedlingen ska till Försäkringskassan och hon på Arbetsförmedlingen hade ingen aning hur jag ska fylla i den...Eftersom jag är 50% sjukskriven...Och gissa vad...Det visste dom inte på Försäkringskassan heller...weeee...Varför göra livet lättare??? Eller inte...
Sen åkte jag hem och vila lite sen ner och fika med Sara...Det var trevligt...Stackarn hade så ont i ryggen ...Tycker så synd om henne...Vet ju vilket helvete det kan vara...
Och i morrn så ska jag träffa Ulrika och vi ska äntligen sitta och "reda ut" våra liv som vi pratat om så länge...Samtidigt ska jag tvätta lite kläder oxå...Behövs ju sånt oxå ibland...Och farmför allt städa...Fattar inte att katterna har päls kvar på kroppen med tanke på allt som jämt ligger på golvet oavsett hur mycket jag dammsuger...Borde kanske dammsuga katterna i stället det kanske gör mer nytta än att dammsuga upp efter dom..he he he... nu hoppa i säng och sova....*längtar massor*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar