lördag 28 november 2009

28 November 2009

kl 04...
Åter en sömn lös natt...Blir fan tokig snart...Fattar inte varför jag inte bara kan somna...Det är ju inte direkt så att jag ligger och grubblar över saker....Förr bruka jag somna jätte lätt och jag tänkte på något jag längta efter...Men nu mera har jag inget direkt jag längtar efter...Det är liksom som jag inte riktigt kommer fram till att somna ,är jätte trött....Men sen det där sista steget händer typ aldrig....Fattar inte vad det är för fel...
Tror tyvärr jag sover som bäst när jag sover med någon....Men det är lite brist på "någon" just nu....Sen när man har bestämt att vara singel minst 6 månader så kommer det nog ta ett tag till jag hitter "någon" att sova med...
nu ska jag se vad Pixi pysslar med i bad rummet....Låter som hon river stället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar