lördag 12 december 2009

12 December 2009

Det snöar!!!
Idag har jag varit med Ida och Melindobabysim...Det var kul...Melindo är värsta blötdjuret... Sen gick vi ner till stan och köpte en tröja till Ida och sen tog vi en kyckling kebab...Sen hem till Ida och färga mitt hår...Få se vad jag känner inför min nya hårfärg om nån dag eller så när jag har orka att fixa det...he he he...
Igår var jag seg hela dagen...Och typ bara låg hemma och slappa...Sen åkte jag till Nathalie på kvällen...Hällde i mig 3,5 Red Bull och gissa om jag kunde prata sen...he he he...Gick hem vid 00.30...Va lite kallt...Men men...Somna inte förens vid 03...Kanske inte så konstigt efter alla Red Bull...
Hade tänkt städa i dag oxå men blev inget av med det...Var helt slut när jag kom hem från Ida...Så får ta det i morrn...Få se om jag har tur och få tvätt tid oxå...
Nu ska jag mysa med Pix...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar