torsdag 10 december 2009

10 December 2009

Malin dagen....
Jepp idag flaggar alla för mig...Har nämligen namnsdag...tihi...Inte illa...Först så tänder större delen av världen ett ljus för mig när jag fyller år...Och så i dag flaggar dom på min namnsdag...
Det faktum att det är Nobeldagen det behöver man ju inte säga...he he he...
Idag var jag och handla lite lätt med mamma och Ida och Melindo...Trodde det skulle ta typ nån halv timme eftersom både mamma och Ida var stressade...Hum...Njä...Räkna med 2 timmar!!!
Förutom handla "mat" så köpte jag en skickad lång tröja i plommon....Med sån där stor krage...Ska bli så mysigt att ha på Jul Afton...Så köpte jag vantar..Kände att jag behöver ex antal par eftersom jag har en förmåga att lämna dom lite var stans...
Sen hem och vila en snabbis, städa och duscha...Sen åkte jag till Louise och umgicks lite...Var riktigt trevligt...Var länge sen vi sågs sist...
Nu ska jag äta lite Broccoli och Blomkål och se lite TV..Ta det lugnt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar