måndag 7 december 2009

7 December 2009

Lite senare...
Kom ju hem vid 17 tiden och Buu som vanligt lämnat en fin fin present till mig på badrumsgolvet...Eller inte...Så tar upp det och kastar det i toan och tvättar golvet som vanligt och spolar....Sen lite senare vid 21 tiden ska jag på toan och sen att det inte blivit ner spolat...Spolar igen och vattnet bara höjs och höjs....Och jag ganska direkt inser mitt problem...*suck*...
Fick ringa jouren och en jätte snäll tjej kom ganska omgående och hjälpte mig....Tack och lov...
Men pinsamt som fan var det ju för det såg ju inte trevligt ut direkt...*blääää*
Nu får vi hoppas det är fixat...Har inte vågat testa toan än...he he he....

1 kommentar:

  1. Jobbigt med toan, haha men jag hoppas du vågat inviga den nu =)
    Haha jag får lite ryck ibland på bloggen, fick lite länkar av en kille på mitt jobb .... sidor som har heela bakgrunder, så jag provar lite & ska hitta nån som känns "jag"... den ja har nu får duga så länge :)
    Barbro Henriksson är ju Guys fru, och Guy är pappas bror :) Hur känner du henne???

    SvaraRadera