måndag 7 december 2009

7 December 2009


Idag har det varit en "Malin sov dag" med andra ord en regnig dag...Men jag åkte till Nathalie vid 13 tiden och käka...Hon laga Lax med Ris...Det blev riktigt gott....Sen gick vi ner mot stan för tro det eller ej Nathalie skulle fixa naglarna...he he he...Så nu har hon halv långa glasfibernaglar med Fransk manikyr...He he he...Få se hur länge det tar tills hon blir tokig på att ha långa naglar...Fick visa henne hur hon skulle knäppa upp byxorna till och med....Ha ha ha
Sen var vi och lämna lite papper åt mig på Vård Centralen och sen bar det av och sola en stund...
Sen åkte jag hem och hade mys stund med Pixi och prata lite med Robban oxå...Stackarn han blir så orolig över mig när jag inte enligt honom "är mig själv"...Dock känner han mig inte tillräckligt väl än för att veta när jag "är mig själv" längre...Han kände mig som den jag var för 8 år sen....Men mycket har hänt sen dess och jag har verkligen förändrats...
Har annars tagit det lugnt..Imorrn ska jag ju umgås med Ida och Melindo...Bäst att vara utvilad då...he he he....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar