tisdag 15 december 2009

15 December 2009

Mitt 150 inlägg...
Idag har det snöat hela dagen typ...Jag verkligen älskar när det snöar...OM jag är inne...Jag verkligen avskyr att gå ut...Det är jätte halt överallt...Och inte minst på gatorna och som jag skrivit förut så finns det många idioter i trafiken...Senast i dag hände en till olycka...Det är min systers killes bäst vän som frontalkrockar med sin lastbil med en cementbil...Det blev inte mycket kvar av hytten på hans bil....Usch...Men han klara sig utan några skador....Kunde ju gått hur illa som hellst...Och detta pga halt väglag och folk som inte har förnuft...
Sen längtar jag som en galning tills i morrn...då ska jag få massage...Beställde tid nu idag...Ska bli så underbart skönt...Har ju så ont nu så behöver verkligen mjukas upp lite i ryggen...
Sen ska jag på möte på Arbetsförmedlingen...Fixa med allt med det oxå...Sen få se om jag ska göra lite mer hyss...tihi...
nu ska jag se NCIS LA...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar