onsdag 16 december 2009

16 December 2009

Har snöat hela dagen i dag oxå....Så nu är det verkligen vinter ute...
Idag har det verkligen varit fullt upp...Vakna kl 7 av att Pixi hoppa på mig...Sen käka frukost och vänta på att docktorn skulle ringa...Inge bra samtal direkt...Han bokstavligt skällde ut mig och vill inte ha nåt med mig att göra mer...Kul....Eller inte...Skum läkare alltså...Men men....
Sen ner till källaren och fick massage...Helt underbart skönt verkligen...Kände mig så lättad i kroppen efteråt...Så hem och tog en varm skön dusch och fixa i ordning mig...Sen ner till Arbetsförmedlingen på möte med min handläggare och redde ut en del saker...Sen till Försäkrings kassan och fixa med det...Så nu har jag rett ut massor med dom oxå...Sen var jag och tog min p-spruta...Aj aj...Sen mötte jag upp Nathlaie och Sara nere på Filmstaden och var först och käka kyckling kebab sen sa hej då till Sara och så drog jag och Nathalie och sola....Så skönt....Och nu är jag brun och fin oxå...Weee...
Kom hem vid 17 och tänkte vila lite med blev inte så...Kommer antagligen sova gott i natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar