torsdag 17 december 2009

17 December 2009

Snöat i dag igen...Tar det aldrig slut???
Idag har det varit fullt upp hela dagen igen...Vakna vid 8 tiden men låg kvar i sängen till 10 då min doktor ringde...Sen upp och käka lite frukost och fick ett trevligt sms från Ulrika som undra om vi kunde ta en fika...Och det var ju verkligen på tiden....Var så skönt och bara sitta och snacka en massa skit med henne igen...Alltså vi gör det på tok för sällan...*suck*....När jag var på väg till stan mötte jag min granne som har en massa chihuahuer...Så jag fråga om det va ok om jag kom bort senare och klappa dom...Så vid 18;30 gick jag ner till henne och gissa om dom var helt underbara....Så sjukt söta och keliga...Man föll ju direkt...Så nu är jag grymt sugen på att skaffa en sån där liten sötsak....*ler*....Det jag trodde skulle ta högst en timme blev 2,5 timmar....Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord...Hon är verkligen jätte trevlig....Kul att för en gång skull ha en vettig granne...he he he
nu ska jag äta lite sen sova tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar