lördag 19 december 2009

19 December 2009

Grattis Robert 25 år
Idag har det varit en lång dag igen...Det har snöat till och från hela dagen...Vilken överaskinga var...he he he som om det inte gjort det de senaste 3 dagarna nu...*suck*....Gillar snö så länga jag får hålla mig inne...
Varit och farit lite fram och tillbax och fixat med lite saker...Kan inte gå in mer på det just nu...Kommer avslöja mer sen när jag själv har kommit underfund med saker och ting...
Men det jag kan säga om min lååånga dag är att jag varit på bio och sett filmen Avatar...Helt ok film...Jag rekommenderar att se den faktiskt..Väldigt fin gjord och fin handling...Verkligen en dröm värld som jag skulle vilja åka till...Var och såg den med en kär vän...Mer än så avslöjar jag inte *blink blink*...
nu ska jag sova har fått värdens migrän...*suck* ....Typiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar