måndag 21 december 2009

21 December 2009

Grattis Morfar
Idag har jag inte gjort ett skit...Hade ju planerat att fixa allt med packandet och så...Men efter att ha haft migrän i 2 dagar kände jag mig lite matt i dag...Har i alla fall varit en sväng på vinden och kollat över läget...Och nu funderar jag på varför jag har tagit med mig saker och inte kastat dom redan då när jag och T flytta ihop....Skumt vad mycket skit man sparar...Utan nån anledning...Men nu är en kartong packad i alla fall...
Imorrn blir det massage igen...Sååå jävla underbart...Sen ska jag kanske träffa Ida och Melindo och gå på stan och jul handla det sista...
Fattar inte vad dagarna går fort nu helt plötsligt...Det är ju Julafton om 2 dagar..
nu ska jag fortsätta se lite TV..Sen krypa ner med missarna och sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar