onsdag 23 december 2009

23 December 2009

Fatta dagen innan Jul Afton!!!

Idag var jag nere vid hyresbostäder och kolla om jag kunde få tag på nyckeln till min nya lägenhet...Min icke det...*snyft*...Hade verkligen sett fram emot att gå titta hur den ser ut igen...När den var tom och allt....Så man kunde planera lite hur man ska ha det...Så nu får jag vänta till Måndag och se om han lämnar in den då...Men med min tur så kommer han säkert strula med det oxå som han strula när jag skulle gå och titta på den...*suck*...

Så eftersom mitt hem nu mera ser ut som en katastrof med kartonger och skit överallt... Så jag köpte mig en Jul grupp...En liten en....Med en En och en blå Hyasint i en vit kruka...Så den är lite Julig men samtidigt så kan jag ha den året runt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar