måndag 28 december 2009

28 December 2009

Idag har varit en lång dag känns det som...Vakna eller snarare blev väckt kl 10 av Ida sen somna jag om och sov till 11.30 och sov sååå sjukt bra den timmen...Hade oxå en mysig dröm om en mysig person...Fick mig att verkligen sakna dig...
Sen var det bara att gå upp käka frukost och klä sig...Sen åka ner till stan och träffa Ida, Johanna och Melindo...Vi gick allt som allt 4 timmar på stan...Köpte en fin tröja på Bikbok...Och gissa vad...Jag fick nyckeln till lägenheten idag!!! WEEE...Så det blir flytt om 2 dagar...Dock är jag inte äns i närheten klar med packandet...Usch...Tur att man har bra vänner som ställer upp och hjälper mig med det sista...
imorrn kommer Louise och Ulrika hit och hjälper mig organisera lite...Sen blir det FLYTT....Ny lägenhet och nytt år...Kan det bli bättre...
Annars har inte mycket hänt senaste dagarna...Mest tagit det lugnt..
nu ska jag ta tag i lite hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar