tisdag 29 december 2009

29 December 2009

Slutspurten....
Idag va jag nera och mötte Louise och fixa lite saker med henne på stan OCh jag köpte en tröja och en flaska Asti...MumsNåt ska man väl ha och fira det nya året med...Eller hur....*ler*...
Sen va vi en snabbis i min lägnehet och titta och den är JÄTTE fiiin....Är sååå nöjd....Sen mötte vi Ulrika och åkte hem till mig och börja packa....Har ju BARA tagit 5 timmar....Men nu är vi klar med det viktigaste....Restan som blir klar kan jag ta med mamma sen i helgen....Eller senare på dagen i morrn...För flyttgubbarna kommer ju så underbart tidigt som kl 07 i morrn bitti...Så det är bara att ta sig upp kl 06 i morrn och packa säng kläderna...*suck*....Fattar inte hur jag ska orka....




Duktiga vi varit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar