onsdag 30 december 2009

30 December 2009

Usch fy...Det blev att kliva upp 5,30 i morse och plocka i hop sängkläderna och det sista...Sen kom flyttgubbarna vid 7...Dom var klara strax efter 9 och då var det bara att plocka i ordning lite och sen vänta på mamma och Ida så jag kunde hämta katterna...När allt det var klart var klockan runt 11 och då var jag över trött så kunde inte vila i alla fall...*suck*...Johanna kom förbi vid 13 tiden och sen var det bara att sätta igång med resten...Var och handla lite, duscha och sen åkte till gamla lägenheten och hämta lite saker jag glömt...
Lägenheten är jätte fin...Men dock sjukt kall...Sitter fullt på klädd och fryser ändå...Kommer bli en jobbig vinter känner jag...Typiskt...
Nu är det bara att få gamla lägenheten städad och hämta min nya fina soffa...*längtar*...
om man skulle göra nåt och äta sen sova då...Blir ju att vara uppe sent i morrn....
Nyårsafton i morrn!!!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar