torsdag 31 december 2009

31 December 2009

Sista dagen på 2009!!!
Kan inte fatta att 2009 redan är slut...Detta år har så sjukt mycket hänt...Eller snarare de senaste 3 åren har varit väldigt händelse rika...Men just 2009 har jag varit med om så spritt skilda saker...Allt från att ha flyttat till att ha jobbat i Stockholm...En stad jag aldrig trodde jag skulle spendera så mycket tid i som jag gjort under detta år...
Lärt mig en hel del om mig själv...Och har verkligen varit tvungen att ta beslut om hur jag vill ha mitt liv och vilka jag vill ha i det och vilka jag inte borde ha så nära kontakt med...Har lärt mig även om jag kanske inte riktigt kommit dit än...Att sätta mig själv först...För mår jag inte bra kan jag inte finnas där för dom i min omgivning...
Människor har både kommit och gått i mitt liv...En del av dom är jag glad att slippa medans det finns dom jag önskar jag kunde ha haft kvar i mitt liv på både gott och ont...Speciellt en person...Antar att de flesta som läser vet vem jag menar...Saknar honom verkligen...
Och jo det bästa med 2009...Jag blev moster till värdens underbaraste Melindo....Ska bli spännande att se vad 2010 har att erbjuda...
Idag hade jag tänkte spendera med Ida och Melidno men dagen i går med flytt och allt blev lite mycket så jag somna kl 7 i morse och sov till 14 och vakna med ja självklart migrän...SKIT!!!! Så det blir att knapra Panodil och ingen Champanj för min del...*snyft* Men men den kan jag spara till en annan dag eller kväll... ska nog lägga mig och vila lite så jag åtminstånde kan se raketerna vid 12 slaget...

1 kommentar:

  1. Jaa fyy vad kallt det var inatt, trodde jag skulle dö :) *brrrr
    Men vilket nyår, hoppas du hade en underbart nyår du med vännen, kramar om

    SvaraRadera