fredag 1 januari 2010

1 Januari 2010

FATTA DET ÄR 2010 REDAN!!!
Idag är första dagen på år 2010...Kommer nog ta lite tid innan man lärt sig skriva 10 i ställer för 09...Man brukar ju få kläm på det hela lagom till att det är nyår igen...Ha ha ha....Idag har jag bara tagit det lugnt..Och har faktiskt inte äns gått utanför dörren...Och ändå har dagen gått väldigt fort...Vakna vid 12 och nu är ju klockan redan 22.30 och jag vet inte var dagen tog vägen riktigt...He he he ...Snacka om att ha koll på läget....Imorrn blir det lite att göra...Ska äntligen få hem min soffa...Ska bli så skönt...OCh sen är syrran och hennes kille så snälla att jag ska få låna alternativ köpa deras 32 tum platt TV..Min har ju snart gett upp här hemma....Tjuter som f*n när man sätter igång den....Och jag skulle inte klara en dag utan TV..Eller nästan i alla fall...
Minns för typ 2 år sen när jag var i Götenborg och hälsa på Jonna...Hon hade ingen TV och jag var där i 4 dagar...Och helt ärligt hade jag abstinens efter det....Det blev raka vägen hem och sätta på TV..He he he....Det är ju lite illa....
Sen i morrn har jag blivit bjuden på fest hos Sara...Vi får se lite om jag går...I så fall blir det nog en snabbis...Lutar mot det...Hon bor ju bara typ 5 min från mig nu...Sen hem och slänga mig i min soffa och kolla på film...*längtar*....
He he he.... nu ska jag nog krypa ner i sängen och mysa med katterna....Ha en bra fortsättning alla ni som läser min blogg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar