lördag 2 januari 2010

2 Januari 2010

Idag har jag mest tagit det lungt på förmiddagen...Sen vid 16 kom Ida och Tommy så va vi och hämta min soffa!!! Äntligen!!!...Den är så fin....Men f*n vilket problem vi hade att få in den...Hade missberäknat hur tung den var...*ups*...Vi fick in den i bilen och så...Men sen så tog vi i sär den och bar in lite i tagen...Dock gick ju inte själva stommen att ta i sär så den hade vi sjukt mycke problem med...Ida hjälpte mig in med den sen va hon tvungen att åka och ta hand om lilla Melindo som är lite små sjuk...
Fick fixa det sista själv...Men är man envis så går allt...Har bara 4 blåmärken som jag hittat än så länge...he he he...Sen kom Tiger på besök en stund...Vi satt och kolla lite på tv och snacka lite skit...
Nä nu ska jag krypa ner under en skön filt och se "En Förtrollad Romans" som går på 3an i kväll ...



(Min nya soffa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar