söndag 3 januari 2010

3 Januari 2010

Usch fy vilken dag...Somna på soffan i går kväll...SÅ i natt har jag sovit på soffan...Lite knepigt blev det med 2 katter som gärna vill ligga nära nära...Sen ringde mamma mig och väckte mig vid 10 tiden och undera när jag skulle bli kören till gamla lägneheten...Förklara att Kataringa kommer vid 14 så efter 12 vore bra...Och mamma stod utanför mig klockan 12....*suck*...Så det va bra atta sätta igång men att fixa förådet lite och sorttera lite skit som fanns kvar....Jag hann städa gaderoben innan Kataringa kom...Då satt vi igång och organicera lite så att det inte bara va ett kaous av det hela....Va nere med det som skulle kastas och sen satt vi igång och städa....Hon tog köket och jag tog badrummet...*hum* Undrar hur det kommer sig att jag överhuvud taget har nåt hår kvar på huvudet...För det va inte lite hår som låg i avloppet....Och det va inte länge sen jag städa där sist...Vi va klara strax efter 16 och då var det bara att fara hem till min nya lägnehet och bära in allt skit...Tack Katarina för all hjälp du är verkligen guld värd....
Gissa om jag va slut sen...Speciellt efter soff helvetat i går som va astung...Men men kan ju se det från den ljusa sidan....Nu är det klart och jag har säkert förlorat många kalorier och tränat några muskler...Weee....
Nä ska nog sova nu...Ska upp vid 8 i morrn och lämna nyckeln.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar